مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 08:052020-02-22اجتماعي

جزییات دستور العمل پیشگیری از کرونا ویروس در آزمون دکتری 99


رییس سازمان سنجش آموزش کشور از ابلاغ دستورالعمل پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در روز برگزاری آزمون دکتری سال 99 در حوزه های امتحانی سراسر کشور خبر داد.

- رییس سازمان سنجش آموزش کشور از ابلاغ دستورالعمل پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در روز برگزاری آزمون دکتری سال 99 در حوزه های امتحانی سراسر کشور خبر داد.

دکتر ابراهیم خدایی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص جزییات دستورالعمل پیشگیری از ویروس کرونا در آزمون دکتری سال 99 گفت: این دستورالعمل در دو بخش تدوین و تنظیم شده است که بخش اول مربوط به عوامل اجرایی در حوزه های امتحانی را شامل می شود و بخش دوم توصیه هایی به داوطلبان در خصوص این ویروس و همچنین جزییات دریافت کارت ورود به جلسه و ویرایش و سایر اطلاعات را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه دستورالعمل پیشگیری از کرونا ویروس در آزمون دکتری 99 به منظور پیشگیری از ابتلا به این ویروس تنظیم شده است، گفت: این دستورالعمل فردا بر روی سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می گیرد.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور همچنین خاطر نشان کرد: البته جدا از دستورالعمل تدوین شده در سازمان سنجش به منظور پیشگیری از کرونا ویروس، وزارت علوم نیز در این زمینه دستورالعملی را به دانشگاه ها ابلاغ کرده و دانشگاه ها هر کدام به صورت سیستماتیک در این زمینه برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دستور العمل پیشگیری از کرونا ویروس در آزمون دکتری 99

جزییات دستور العمل پیشگیری از کرونا ویروس در آزمون دکتری 99