مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 08:002020-02-22فرهنگي

اظهارنظر بابک کریمی درباره توجه به «یلدا» در جشنواره های خارجی


بابک کریمی که به عنوان یکی از بازیگران فیلم «یلدا» در جشنواره برلین حضور پیدا می کند، معتقد است: دلیل توجه به این فیلم در جشنواره های خارجی دیده شدن یک داستان تازه است؛ - اظهارنظر بابک کریمی درباره توجه به یلدا در جشنواره های خارجی بابک کریمی که به عنوان یکی از بازیگران فیلم یلدا در جشنواره برلین حضور پیدا می کند، معتقد است: دلیل توجه به این فیلم در جشنواره های خارجی دیده شدن یک داستان تازه است؛ داستانی که در ایران برای خیلی ها آشناست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این بازیگر که به تازگی نمایش الویرا 2020 را به عنوان اولین تجربه کارگردانی خود در تئاتر در کارگاه نمایش تئاتر شهر روی صحنه برده است، اجرای روز یکشنبه (4 اسفندماه) خود را تعطیل کرد تا در جشنواره فیلم برلین که فیلم یلدا با بازی او نمایش داده می شود شرکت کند.

یلدا به کارگردانی علی بخشی و تهیه کنندگی علی مصفا در جشنواره فیلم فجر سال قبل به نمایش درآمد و نقدهای مختلفی درباره این فیلم و اینکه خیلی شبیه برنامه ماه عسل تلویزیون بوده منتشر شد.

اما در ماه های گذشته حضور این فیلم در جشنواره ساندنس امریکا به عنوان یکی از جشنواره های سینمایی و معتبر دنیا بازتاب یافت و گرچه برای خیلی از تماشاگرانی که این فیلم را دیده بودند تعجب برانگیز بود، اما این فیلم جایزه بزرگ هیات داوران جشنواره را هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارنظر بابک کریمی درباره توجه به «یلدا» در جشنواره های خارجی

اظهارنظر بابک کریمی درباره توجه به «یلدا» در جشنواره های خارجی