مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 08:002020-02-22بين الملل

FATF نام پاکستان را در فهرست خاکستری خود نگه داشت


نهاد ناظر موسوم به کارگروه ویژه اقدام مالی (FATF) با نگه داشتن نام پاکستان در به اصطلاح لیست خاکستری ، به این کشور چهار ماه دیگر مهلت داد تا معیارهای مد نظر این نهاد درخصوص مبارزه با تامین مالی تروریسم بین المللی را برآورده ساخته تا جلوی ورود نامش .

- نهاد ناظر موسوم به کارگروه ویژه اقدام مالی (FATF) با نگه داشتن نام پاکستان در به اصطلاح "لیست خاکستری"، به این کشور چهار ماه دیگر مهلت داد تا معیارهای مد نظر این نهاد درخصوص مبارزه با تامین مالی تروریسم بین المللی را برآورده ساخته تا جلوی ورود نامش به "لیست سیاه" را بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کارگروه ویژه اقدام مالی (FATF) پس از آنکه پاکستان چند بار ضرب الاجل های قبلی این نهاد را درخصوص رعایت معیارهای آن رعایت نکرد، از اینکه پاکستان مجددا نتوانسته اجرای یک طرح اقدام مورد توافق بین المللی را تکمیل سازد اظهار نگرانی کرده است.

FATF در بیانیه ای که بعد از نشستی در پاریس منتشر کرد، اعلام کرد: FATF موکدا از پاکستان می خواهد هر چه سریعتر برنامه کامل اقدام خود را تا ژوئن 2020 تکمیل کند.

در غیر این صورت کارگروه ویژه اقدام مالی چنانچه تا زمان نشست بعدی این نهاد پیشرفت پایدار و چشمگیری به ویژه در زمینه پیگرد قانونی و مجازات علیه تامین مالی تروریسم حاصل نکند، علی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

FATF نام پاکستان را در فهرست خاکستری خود نگه داشت

FATF نام پاکستان را در فهرست خاکستری خود نگه داشت