مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:302020-02-22اجتماعي

دانش آموزان عشایری سفرنامه کوچ می نویسند


دانش آموزان عشایری در تعطیلات عید نوروزی سفرنامه کوچ خواهند نوشت.

- دانش آموزان عشایری در تعطیلات عید نوروزی سفرنامه کوچ خواهند نوشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا سیفی مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر با اشاره به ممنوعیت توزیع پیک نوروزی بین دانش آموزان دبستانی، اظهار کرد: در این طرح مانند دو سال گذشته دانش آموزان دبستانی به جای حل تمرین های خسته کننده، کتاب می خوانند و آن کتاب ها را خلاصه می کنند و داستان های واقعی شنیده شده از کوچ را خلاصه کرده و با صدای خود از طریق فضای مجازی ارسال می کنند.

وی افزود: دانش آموز عشایری به خاطر لمس واقعی طبیعت، راوی حقیقی ترین اتفاقات روزمره زندگی هستند و آن ها می توانند سختی مسیرهای طی شده تا مدرسه چادری خویش را در قالب خاطره بنویسند.

سیفی افزود: لزومی ندارد که حتماً دانش آموزان دبستانی و پیش دبستانی کتاب داستان خریداری کنند، آن ها می توانند از کتاب هایی که قبلاً داشته اند یا از داستان هایی که از اولیاء خود شنیده اند، استفاده کنند.

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر افزود: این دانش آموزان چون در دل طبیعت زندگی می کنند، می توانند از خاطرات عشیره و ایل خود و آمدوشدهایی که در ییلاق و قشلاق هایی که همراه خانواده هستند، داستان کوچ و سفرنامه کوچ تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان عشایری سفرنامه کوچ می نویسند

دانش آموزان عشایری سفرنامه کوچ می نویسند