مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:202020-02-22فناوري

پوشش 87 درصدی تلفن همراه جاده های اصلی و بین شهرستانی کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 87 درصد معادل 992 کیلومتر از جاده های اصلی و بین شهرستانی استان تحت پوشش تلفن همراه قرار دارند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 87 درصد معادل 992 کیلومتر از جاده های اصلی و بین شهرستانی استان تحت پوشش تلفن همراه قرار دارند.

جواد غلامپور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: 181 روستای این استان از طریق اپراتور اول به نام شرکت ارتباطات سیار به اینترنت پر سرعت پهن باند سیار دسترسی دارند، برای اپراتور دوم 96 روستا، 109 روستا از طریق ADSL و اپراتور های وب که بصورت سیم کارتی عمل می کند 706 روستا رو تحت پوشش قرار می دهند.

وی اظهار کرد: اپراتور ها را موظف کردیم که رومینگ برای هم باز کنند یعنی مشترک یک اپراتور دیگر بتواند با همان سیم کارت خود از شبکه دیگر اپراتورها نیز استفاده کند و این کار برای بهره مندی بیشتر از شبکه اپراتورها در نظر گرفته شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با حداقل تعداد خانوار تحت پوشش شبکه اینترنت خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه شبکه اینترنت به صورت رادیویی پخش می شود، این امکان وجود دارد که روستاهای با یک خانوار نیز از اینترنت بهره مند شوند، اما اولویت ما رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 87 درصدی تلفن همراه جاده های اصلی و بین شهرستانی کهگیلویه و بویراحمد

پوشش 87 درصدی تلفن همراه جاده های اصلی و بین شهرستانی کهگیلویه و بویراحمد