مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:052020-02-22ورزشي

قهرمان اسبق کشتی قم سرمربی تیم ملی ایران شد


قهرمان خوشنام و پرافتخار سابق کشتی فرنگی استان قم از سوی فدراسیون کشتی به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان ایران معرفی و منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سال های زیادی است که کشتی برای ورزش قم در میادین کشوری، بین المللی، آسیایی و جهانی افتخار آفرینی می کند، رشته ای که امسال در جریان رقابت های قهرمانی جهان یک نشان برنز و در مسابقات قهرمانی بزرگسالان قاره کهن نیز یک نشان طلا به ورزش قم هدیه کرد.

اتفاق ویژه و مهمی دیگری که کشتی فرنگی برای ورزش قم رقم زد، کسب سهمیه بازی های المپیک 2020 توکیو ژاپن با درخشش علیرضا نجاتی و توفیق وی در کسب مدال برنز وزن 60 کیلوگرم پیکارهای 2019 قهرمانی بزرگسالان دنیا در نور سلطان قزاقستان بود تا کشتی دومین بار قم را صاحب سهمیه این رویداد بزرگی جهانی یعنی المپیک کند.

در جریان رقابت های کشتی فرنگی 2020 قهرمانی آسیا نیز همین چند روز قبل بود که مهدی ابراهیمی همراه با تیم ملی ایران به دهلی نو در کشور هندوستان رفت و آنجا با شکست دادن تمامی حریفان خود به مقام نخست، عنوان قهرمانی و نشان طلای وزن 82 کیلوگرم مسابقات دست پیدا کرد.

نکته جالب توجه این است که قهرمان هایی همچون نجاتی و ابراهیمی شاگردان یکی از چهره های پرافتخار سال های نه چندان دور کشتی فرنگی قم و یکی از مربیان توانمند و با دانش این رشته به نام رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان اسبق کشتی قم سرمربی تیم ملی ایران شد

قهرمان اسبق کشتی قم سرمربی تیم ملی ایران شد