مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 07:002020-02-22سياسي

باید مقابل باندبازی در حوزه خوشنویسی قزوین ایستاد


در سال های گذشته شاهد برخی باندبازی ها در حوزه خوشنویسی در قزوین بودیم چنان چه برخی از اساتید و پیشکسوتان حوزه خوشنویسی کنار گذاشته شدند و مسئولان امر تنها در هنگام انتخابات انجمن خوشنویسی به یاد آن ها می افتند که این اصلاً زیبنده نیست.

- ایسنا/قزوین هنرمند حوزه خوشنویسی گفت: در سال های گذشته شاهد برخی باندبازی ها در حوزه خوشنویسی در قزوین بودیم چنان چه برخی از اساتید و پیشکسوتان حوزه خوشنویسی کنار گذاشته شدند و مسئولان امر تنها در هنگام انتخابات انجمن خوشنویسی به یاد آن ها می افتند که این اصلاً زیبنده نیست.

محمود رضا حقیقت، از هنرمندان حوزه خوشنویسی قزوین در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به سابقه ای که هنر خوشنویسی در قزوین از دوره صفویه و ادامه آن در عصر حاضر دارد همچنین وجود اساتید خیلی خوبی در این حوزه نام قزوین با خوشنویسی عجین شده است.

وی با تأکید بر اینکه قزوین به عنوان پایتخت خوشنویسی ایران مطرح است، افزود: خیلی از استان ها به این موضوع معترف هستند با این حال تعدادی از استان ها از جمله تبریز و اصفهان به دنبال این هستند که این عنوان را به نفع خود مصادره و خود را به عنوان پایتخت خوشنویسی ایران مطرح کنند.

حقیقت تصریح کرد: وجود اساتید و هنرمندان صاحب سبک و بزرگ در گذشته و در حال حاضر می تواند پایتختی خوشنویسی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید مقابل باندبازی در حوزه خوشنویسی قزوین ایستاد

باید مقابل باندبازی در حوزه خوشنویسی قزوین ایستاد