مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 اسفند 1398 ساعت 05:052020-02-22سياسي

رضا حاجی پور منتخب مردم آمل درمجلس یازدهم شد


سیدجعفر رسولی روز شنبه درگفتگو با خبرنگار مهر افزود: پس از پایان زمان قانونی رأی گیر، شمارش آرا انجام و از مجموع 111 هزار و 119 رأی مأخوذه، رضا حاجی پور با کسب 57 هزار 951 رأی توانست بیشترین آرا شهروندان آملی را به خود اختصاص دهد و پس از او حسین جوادی با 17 هزار و870 رأی و حسین قربانی با 13 هزارو 367 رأی به عنوان نفر دوم وسوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.

وی اضافه کرد، برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان آمل حدود 298 هزار نفر شمار واجدان شرایط رأی دادن بودند که از این شمار آرای 111 هزار و 119 نفر به عنوان آرای مأخوذه بوده است.

فرماندار آمل، درعین حال از حضور پرشور مردم این شهرستان در پای صندوق رأی قدردانی کرد و گفت: این حضور مردم در پای صندوق های رأی نشان دهنده اعتماد آنان به نظام بوده است.

رسولی ادامه داد: با وجود تبلیغات وسیع دشمنان مبنی بر شرکت نکردن مردم در این دوره از انتخابات، حضور یکپارچه و چشمگیر مردم در ساعات اولیه انتخابات نشان داده که تبلیغات انان در میان مردم کارساز نیست.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شش شهر و پنج بخش حوزه انتخابیه شهرستان آمل با 353 صندوق اخذ رأی جمع آوری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضا حاجی پور منتخب مردم آمل درمجلس یازدهم شد

رضا حاجی پور منتخب مردم آمل درمجلس یازدهم شد