مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 19:162020-02-21سياسي

انتخابات در بوشهر، گناوه و دیلم تمدید نشد


دست اندرکاران شعبه های رای گیری موظف هستند هر کسی که در شعبه وجود دارد حداکثر تا قبل از ساعت 24 فرایند رای گیری را انجام دهند.

وی بیان کرد: همچنین در حوزه انتخابیه دشتستان و دشتی و تنگستان نیز فرایند رای گیری به مدت نیم ساعت تمدید و هر کسی که بعد از ساعت 22:30 در حوزه انتخابیه حضور داشته باشد باید تا قبل از ساعت 24 کار رای گیری انجام شود.

خورشیدی گفت: درحوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه نیز انتخابات به مدت یک ساعت تمدید و چنانچه تمدید مجددی صورت نگرفت مجریان انتخابات موظف هستند هرکسی در شعب حضور دارد تا قبل از ساعت 24رای گیری را انجام دهند.

وی یادآور شد: در 2 حوزه دشتستان و دشتی و تنگستان فکر نمی کنم تمدیدی صورت بگیرد، در مرکز استان نیز تمدید نمی شود اما در حوزه جنوب احتمال دارد که تمدید شود و اگر تمدیدی لازم شد قبل از ساعت 23 در این خصوص اعلام می شود.

وی گفت: همچنین درخصوص تعطیلی مدارس نیز باتوجه به اینکه بسیاری از شعب اخذ رای در مدارس است تمام مقاطع آموزشی در تمام سطح استان در صبح و عصر تعطیل اعلام شد.

استان بوشهر با یک میلیون و 160 هزار نفر جمعیت دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی که هم اکنون 66 نامزد در حال رقابت انتخاباتی برای دستیابی به آنها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات در بوشهر، گناوه و دیلم تمدید نشد

انتخابات در بوشهر، گناوه و دیلم تمدید نشد