مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 17:452020-02-21سياسي

درخواست امام جمعه تبریز از مردم برای حضور در پای صندوق های رای


حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم جمعه شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید نام فردا را شنبه مهربانی بگذاریم گفت: اگر تا امروز رقابت های انتخاباتی و پاره ای اختلافات میان نامزدهای انتخاباتی بود، پس از انتخابات آن را کنار بگذارند و از فردا با مهربانی و محبت با همدیگر برای خدمتگزاری به مردم رفتار کنند.

وی افزود: امروز کشورمان در برابر تهدیدات دشمنان نظام نیاز به قوی شدن و اقتدار دارد که یکی از عوامل محقق آن تشکیل مجلس قوی است و برای این منظور نیز حضور پرشور مردم در انتخابات خیلی مهم است.

وی با بیان اینکه امروز حتی خبرگزاری های خارجی به مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس یازدهم اذعان کردند، اظهار کرد: انتخاب نماینده اصلح نیز به قوی شدن مجلس می انجامد.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار اخیر فرمودند نقش آذربایجان در دوره مشروطه و از ابتدای انقلاب تا به امروز برجسته بوده است، تشریح کرد: نقش آذربایجان و آذربایجانی در جنگ نیز فراموش شدنی نیست؛ آذربایجان همیشه پیشتار حوادث تاریخی ایران از جمله در برگزاری راهپیمایی شهادت سردار سلیمانی بود که مورد توجه رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفت.

وی ادامه داد: دشمنان همواره روی نحوه مشارکت مردم آذربایجان در انتخابات حساب ویژه ای باز می کنند، لذا از همه کسانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست امام جمعه تبریز از مردم برای حضور در پای صندوق های رای

درخواست امام جمعه تبریز از مردم برای حضور در پای صندوق های رای