مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 17:252020-02-21سياسي

استاندار یزد: انتخابات مجلس با شرایط مطلوب در حال برگزاری است


محمدعلی طالبی جمعه شب در حاشیه بازدید از چند شعبه اخذ رای و ستاد انتخابات مستقر در فرمانداری ابرکوه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: از ستاد انتخابات شهرستان های تفت، یزد ، اردکان ، میبد ، اشکذر و مهریز بازدید کرد و در جریان روند برگزاری انتخابات قرار گرفت.

وی اضافه کرد: تاکنون سابقه نداشت که از مرکز هفت شهرستان استان در روز برگزاری انتخابات بازدید و مسائل انتخابات بررسی شود که این کار موفقیت خوبی برای استان بود.

رییس هیات اجرایی انتخابات استان یزد ادامه داد: وضعیت تعداد تعرفه و پشتیبانی از انتخابات و همچنین همکاری و تعامل اعضای شعبه ها و ناظران در سطوح بالاتر هیات های اجرایی و نظارت خوب است، امیدوارم میزان مشارکت مردم در انتخابات آنچه ایده آل است ، برسد.

وی اضافه کرد: معمولا در ساعت های پایانی در شعبه های اخذ رای با انبوه مراجعه کنندگان روبرو خواهیم شد، امیدواریم بتوانیم پاسخ مناسبی برای حضور مردم داشته باشیم و مشارکت حداکثری را در استان شاهد باشیم.

طالبی خاطرنشان کرد: از تعدادی از شعبه های رای در هفت شهرستان استان بازید شد و یا د ر تماس های تلفنی با شهرستان ها، سلامت انتخابات در عالی ترین سطح ممکن برقرار است.

استانداریزد در ادامه تصریح کرد: خصوصا دستگاه های احراز هویت که در شعبه های اخذ رأی مستقر است ، این اطمینان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: انتخابات مجلس با شرایط مطلوب در حال برگزاری است

استاندار یزد: انتخابات مجلس با شرایط مطلوب در حال برگزاری است