مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 17:252020-02-21سياسي

تمدید زمان رأی گیری تا ساعت 22 کمترین میزان تخلف را داشتیم


عباس تقی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه شماره 34 ستاد انتخابات کشور مدت زمان اخذ رأی در سراسر کشور تا ساعت 22 تمدید شد.

وی گفت: در این اطلاعیه آمده است که در صورت پایان اخذ رأی در حوزه های انتخابیه تابع استان استانداران می توانند نسبت به اتمام فرآیند اخذ رأی اقدام کنند.

تقی زاده با اشاره به اینکه اثر انگشت در هنگام رأی دهی اختیاری است، افزود: همراه داشتن شناسنامه و کد ملی برای رأی دادن الزامی است.

وی عنوان کرد: تمامی دو هزار 249 شعبه اخذ رأی در استان کرمان و شعبه فرعی اقلیت ها در اولین دقایقی رأی گیری وارد فرآیند انتخابات شدند و رأی گیری در این شعبات در حال انجام است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کرمان گفت: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده و بر مبنای تجربیات قبلی تعرفه های مورد نیاز در اختیار حوزه های انتخابیه قرار داده شده است.

در مواردی که نیاز به تعرفه جدید باشد با توجه به پیش بینی هایی که ستاد انتخابات استان انجام داده است، تعرفه مورد نیاز در اختیار شعب قرار می گیرد.

تقی زاده عنوان کرد: خوشبختانه به نسبت انتخابات گذشته کمترین تخلف را داشتیم و اگر مواردی هم بوده بلافاصله مراجع ذیصلاح برخورد لازم را انجام داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید زمان رأی گیری تا ساعت 22 کمترین میزان تخلف را داشتیم

تمدید زمان رأی گیری تا ساعت 22 کمترین میزان تخلف را داشتیم