مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 17:162020-02-21سياسي

بازرس ویژه وزارت کشور: انتخابات در استان یزد بدون تخلف ادامه دارد


محمد حسین امامی شامگاه جمعه در حاشیه سفر به مهریز در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس بررسی و سرکشی انجام شده روند انتخابات در بیشتر شعبه های اخذ رای بدون مشکل و با نظم و ترتیب خاصی در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: همه عوامل برگزاری انتخابات در بخش های مختلف طبق مقررات از زمان شروع رای گیری تاکنون ماموریت های محوله را انجام داده اند و ادامه روند آن بر اساس دستور وزارت کشور با جدیت و نظم تداوم دارد.

بازرس ویژه وزارت کشور تصریح کرد: مردم در صورت مشاهد هرگونه تخلفی در شعبه های اخذ رای می توانند موارد را دقیق و مستند برای بررسی و اقدام به بازرسان مستقر اعلام تا در اسرع وقت اقدام شود.

امامی به اهمیت حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای اشاره کرد و از همگان خواست در فرصت باقی مانده با مشارکت در این عرصه در تعیین سرنوشت خود دخیل باشند که رسالتی مهم است .

همزمان با سراسر کشور ساعت هشت امروز اخذ رای دستی در 772 صندوق در 10 شهرستان استان یزد آغاز شد، 722 هزار نفر از جمعیت یک میلیون و 200 هزار نفری استان واجد شرایط حق رای هستند.

در مهلت قانونی 239 نفر، داوطلبی خود را برای رقابت در انتخابات مجلس اعلام کردند که شورای نگهبان صلاحیت 147 نفر را تایید کرد و هم اکنون 100 نفر در صحنه رقابت حضور دارند و بقیه از ادامه رقابت ها کناره گیری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرس ویژه وزارت کشور: انتخابات در استان یزد بدون تخلف ادامه دارد

بازرس ویژه وزارت کشور: انتخابات در استان یزد بدون تخلف ادامه دارد