مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 16:252020-02-21سياسي

سرما حریف تنور داغ انتخابات نشد/ برگزاری انتخابات در دل برف 2 متری+ تصاویر


سعید یزدانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه از وجود 59 صندوق اخذ رأی در سوادکوه برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار داشت: 59 صندوق اخذ رای برای شهرستان سوادکوه در نظر گرفته شده که از این تعداد 36 صندوق سیار و 23 صندوق ثابت است که در 35 حوزه بخش مرکزی و 24 حوزه بخش زیراب مستقر شد.

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه رأی دهنده ای که در دور تر ین نقاط هم زندگی کند حق قانونی دارد که شرایط شرکت در انتخابات برای وی فراهم شود، افزود: طبق ماده قانونی برگزاری انتخابات، صندوق های 16، 17، 18 و 32 برای رأی گیری در مناطق صعب العبور در نظر گرفته شد و شهرستان سوادکوه بیشترین نقاط سخت عبور استان مازندران را برای برگزاری انتخابات داراست.

وی افزود: تعداد 32 هزار و 900 نفر واجد شرایط رای دادن در سوادکوه هستند که از این تعداد 16 هزار و 500 نفر مرد و 16 هزار و 400 نفر را بانوان تشکیل می دهند ولی با توجه به اینکه جمعیت سوادکوه شناور است احتمال می رود یک شکاف حدود 15 درصدی بین رای دهندگان و واجدین شرایط ایجاد شود.

فرماندار سوادکوه از ارتفاع یک متر تا یک متر و 80 سانتی متری برف در برخی از روستا های سوادکوه خبر داد و با اشاره به لزوم اخذ رأی از همه افراد، افزود: عدم موفقیت بازگشایی برخی محور ها با ماشین آلات راه سازی منجر به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرما حریف تنور داغ انتخابات نشد/ برگزاری انتخابات در دل برف 2 متری+ تصاویر

سرما حریف تنور داغ انتخابات نشد/ برگزاری انتخابات در دل برف 2 متری+ تصاویر