مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 16:052020-02-21اقتصادي

اراضی ملی بعد از محدوده بندی در اختیار بهره برداران قرار می گیرد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به اجرای طرح کاداستر (محدوده بندی) در اراضی ملی گفت: اراضی ملی بعد از محدوده بندی در اختیار بهره برداران قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان؛ خلیل آقاجانلو اظهار کرد: زمین در بسیاری از کشورها محلی برای فعالیت اقتصادی و تولید، مطرح می شود اما در کشور ما به عنوان سرمایه اقتصادی مطرح است و به همین دلیل میل، رغبت و طمع برای تصاحب اراضی ملی وجود دارد.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از تصاحب اراضی ملی دو برنامه محوری داریم، خاطرنشان کرد: این برنامه ها در بخش نرم افزاری و سخت افزاری است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: برنامه نرم افزاری برای تثبیت مالکیت دولت بر اراضی ملی است.

وی اظهار داشت: در این زمینه، کاداستر (محدوده بندی) اراضی ملی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و به تبع آن توسط این دو سازمان در استان انجام می شود.

آقاجانلو با بیان اینکه کاداستر اراضی ملی، حرکت عظیمی است که از سال 95 در سطح استان زنجان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: طرح کاداستر تا سال 95 در حدود 100 هزار هکتار از اراضی این استان انجام شده بود اما بعد از آن اجرای طرح در 350 هزار هکتار از اراضی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراضی ملی بعد از محدوده بندی در اختیار بهره برداران قرار می گیرد

اراضی ملی بعد از محدوده بندی در اختیار بهره برداران قرار می گیرد