مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 15:552020-02-21سياسي

حضور پرشور مردم همدان در انتخابات مجلس


فرماندار شهرستان همدان از افزایش مشارکت مردم همدان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسین افشاری عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از حضور مردم در پای صندوق های رای اظهار کرد: از ساعت پنج عصر میزان حضور مردم در حوزه انتخابیه همدان و فامنین به طور چشمگیری افزایش یافته و آمار به صورت تصاعدی بالا می رود.

وی با اشاره به اینکه هشت شعبه اخذ رای را شخصا بازرسی داشتم و افراد زیادی در صف بودند گفت: درخواست داریم حداقل تا 9 شب رای گیری تمدید شود اگر چه وزیر کشور تا ساعت 8 تمدید کرده است.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه بر اساس سوابق گذشته در حوزه انتخابیه همدان و فامنین عمدتا استقبال مردم در ساعات شب افزایش می یابد افزود: اطلاع داده ایم شعبات سیار به کمک شعبات ثابت بیایند تا به سهولت رای گیری انجام شود.

وی با اشاره به اینکه چون لحظه ای آمار بالا می رود نمی توان درصد مشارکت مردم در حوزه انتخابیه همدان و فامنین را عنوان کرد گفت: میزان استقبال نسبت به ساعات گذشته به صورت چشمگیری افزایش یافته به طوری که شعب سیار را به کمک شعب ثابت و پرازدحام ارسال می کنیم.

افشاری با بیان اینکه از میدان خواجه رشید به سمت امامزاده عبدالله تا خضر، مجیدآباد، اسلامشهر،کوی جنت، بخش شراء و شورین پرازدحام تری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور پرشور مردم همدان در انتخابات مجلس

حضور پرشور مردم همدان در انتخابات مجلس