مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 15:502020-02-21سياسي

میزان مشارکت مازندرانی ها در انتخابات خوب است


رییس ستاد انتخابات استان مازندران میزان مشارکت مردم استان را در انتخابات خوب دانست و گفت: پیش بینی می شود درصد مشارکت از متوسط استانی دوره های قبل فراتر رود.

- حسین حسن نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به بازدیدی که از پنج حوزه اصلی انتخابیه داشتم، خوشبختانه مشارکت مردم خوب بوده و قعا این میزان مشارکت در ساعت های تمدید شده شتاب بیشتر خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه تاکنون میزان مشارکت به 40 درصد نزدیک تر می شود، تصریح کرد: انشاءلله در ساعات باقی مانده به مشارکت قابل قبولی خواهیم رسید و پیش بینی می شود این میزان مشارکت از متوسط استانی دوره های قبل فراتر رود.

حسن نژاد یادآور شد: خوشبختانه تعامل خوبی بین مجموعه و عوامل برگزاری انتخابات با هیئت های نظارت و بازرسی وجود دارد و رصد دقیقی از حوزه ها وجود دارد.

رییس ستاد انتخابات استانداری مازندران با عنوان اینکه برخی مشکلات گزارش شده در حوزه ها و شعبات اخذ رأی جزیی بود، افزود: هیچ مسئله ی که انتخابات را با مشکل مواجه کند نداشتیم.

وی با بیان اینکه ساعت رأی گیری در شعبات اخذ رأی در استان تا 20 تمدید شده است، گفت: احتمال تمدید این زمان در برخی حوزه های انتخابیه وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مشارکت مازندرانی ها در انتخابات خوب است

میزان مشارکت مازندرانی ها در انتخابات خوب است