مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 15:502020-02-21سياسي

‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ 400بازرس بر روند انتخابات چهارمحال وبختیاری نظارت می کنند


معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭400‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ بازرس بر روند برگزاری انتخابات در چهارمحال و بختیاری نظارت می کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭400‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ بازرس بر روند برگزاری انتخابات در چهارمحال و بختیاری نظارت می کنند.

الله کرم نصیری دوم اسفندماه در دیدار از ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حدود ‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭‭400‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ بازرس بر روند برگزاری انتخابات در چهارمحال و بختیاری نظارت می کنند، اظهار کرد: قبل از آغاز انتخابات هیأت های 3 نفره در همین راستا تشکیل و از شعب اخذ رأی بازرسی به عمل می آورند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هیچ شعبه اخذ رأی در استان فاقد بازرس نیست، تأکید کرد: به ازای هر 3 شعبه ثابت یک بازرس در نظر گرفته شده است و همچنین 12 بازرس با اختیار تام در شهرستان های استان مستقر شده اند.

وی با اشاره به اینکه هیأت های بازرسی از آرای مردم حفاظت می کنند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر رأی گیری در 525 شعبه ثابت و ‭‭‭‭‭‭212‬‬‬‬‬‬ شعبه سیار انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ 400بازرس بر روند انتخابات چهارمحال وبختیاری نظارت می کنند

‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ 400بازرس بر روند انتخابات چهارمحال وبختیاری نظارت می کنند