مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 15:252020-02-21سياسي

درخواست های مردم هرمزگان از منتخبان خود


داشتن صداقت، عمل به وعده ها، تلاش برای ایجاد رفاه اجتماعی، معیشت، تلاش برای وضع قوانین به نفع مردم و توسعه اقتصادی از دیگر خواسته های مردم حاضر در شعبه اخذ رای در مسجد قدس بندرعباس است.

مردمی که از ابتدای شروع رای گیری در این مسجد در کنار درنظرگرفتن عزت و استقلال کشور از نمایندگان این دوره از مجلس شورای اسلامی، به دنبال تحقق خواسته هایشان به ویژه طرح و برنامه ریزی های اقتصادی با وجود ظرفیت های عظیمی که در استان هرمزگان وجود دارد، هستند.

تعدادی از جوانان حاضر در این مسجد که شوق زیادی برای مصاحبه داشتند، انتظارات استانی را به زبان آوردند و معتقد بودند نمایندگان این دوره باید بسیار متفاوت باشند و در تحقق حق مردم هرمزگان قوی تر عمل کنند.

منتخب مردم، حامی جوانان بیکار هرمزگانی باشد جوان مشتاقی که پس از انداختن رای خود به صندوق معضل بیکاری جوانان هرمزگان را پیش کشیدو گفت: نمایندگان مجلس با قوانین مناسب زمینه برای اشتغال جوانان فراهم کنند.

عارف ایزدی در گفت وگو با ایرنا افزود: هر ساله شاهد بکارگیری نیروهای غیربومی در صنایع بزرگ استان هستیم که بر تعداد جوانان بومی بیکار افزوده می شود.

وی ادامه داد: هرمزگان به عنوان قطب اقتصادی کشور شناخته شده اما در هر خانواده ای حداقل یک جوان تحصیل کرده بیکار وجود دارد که این موضوع دردآور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست های مردم هرمزگان از منتخبان خود

درخواست های مردم هرمزگان از منتخبان خود