مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 15:202020-02-21سياسي

هلند آمادگی تعمیق مناسبات اقتصادی و گردشگری با ایران را دارد


هلند آمادگی افزایش و تعمیق مناسبات اقتصادی و نیز تبادل گردشگر با ایران، به ویژه استان اصفهان را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، استف بلوک در دیدار استاندار اصفهان با اشاره به دیدار خود با تجار فعال هلندی که در ایران هستند، افزود: دولت هلند آمادگی افزایش و تعمیق مناسبات اقتصادی و نیز تبادل گردشگر با ایران، به ویژه استان اصفهان را دارد.

وزیر خارجه هلند با اشاره به روابط خوب دو ملت هلند و ایران اظهار کرد: ما به اصفهان آمدیم چون از فرهنگ غنی و مهمان نوازی مردم این سرزمین بسیار شنیده ایم.

استف بلوک با بیان اینکه همیشه ارتباطات میان دو کشور مناسب بوده است، گفت: البته در دوساله اخیر و به دلیل تحریم ها این رابطه سخت شده اما مایلیم ارتباطات مانند گذشته مساعد و گسترش یابد.

در بخش دیگری از این دیدار استاندار اصفهان با اشاره به ارتباطات خوبی که میان دو ملت ایران و هلند در طول تاریخ وجود داشته است، اظهار کرد: اگرچه به خاطر تحریم های ظالمانه آمریکا این ارتباط محدود شده است اما مردم ایران از افزایش این ارتباطات استقبال می کنند.

عباس رضایی با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و اقتصادی استان گفت: مردم جهان اصفهان را به عنوان نصف جهان می شناسند که البته این به خاطر وسعت آن نیست بلکه به خاطر تاریخ و فرهنگ غنی و زیبایی های مثال زدنی آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلند آمادگی تعمیق مناسبات اقتصادی و گردشگری با ایران را دارد

هلند آمادگی تعمیق مناسبات اقتصادی و گردشگری با ایران را دارد