مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 15:062020-02-21سياسي

مدارس شهرستان های استان تهران شنبه تعطیل است


شمیرانات، ری، پردیس، اسلامشهر، دماوند، فیروزکوه، پاکدشت، ورامین، پیشوا، قرچک، رباط کریم، بهارستان، قدس، ملارد و شهریار شهرستان های استان تهران هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز جمعه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، عباس معبودی ضمن تبریک حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای اظهارداشت: به دلیل حضور فرهنگیان در روند اجرای انتخابات و قرارگرفتن بسیاری از مدارس شهرستان های استان به عنوان حوزه اخذ رای، تمامی آنها در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

وی، استقبال شهروندان از یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و طولانی شدن شمارش آرا را از دیگر دلایل این تعطیلی دانست و افزود: از تمامی همکاران فرهنگی و معلمان نیز که همچون گذشته در هیات های اجرایی و نظارت، تلاش ارزنده ای در برگزاری این دوره از انتخابات داشته اند، صمیمانه تقدیر می نماییم.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح روز جمعه دوم اسفندماه آغاز شده است.

بنا به اعلام ستاد انتخابات استان تهران، شمار افراد واجد شرایط حق رای در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در این استان، 9 میلیون و 644 هزار و 981 نفر است که تعدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس شهرستان های استان تهران شنبه تعطیل است

مدارس شهرستان های استان تهران شنبه تعطیل است