مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 14:452020-02-21سياسي

مشارکت 9 هزار رای اولی در انتخابات مجلس از حوزه پارس آباد


فرماندار شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه در سال 94 بیش از 80 درصد جمعیت در رای گیری مشارکت داشتند، افزود: پیش بینی می شود در این دوره از انتخابات بیش از 70 درصد مردم مشارکت داشته باشند.

- عدالت حاجی پور دوم اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان پارس آباد، اظهار کرد: صد و هفت هزار نفر در شهرستان پارس آباد حائز شرایط رای دادن میباشند که از این تعداد 9 هزار نفر رای اولی محسوب میشوند.

رییس هیئت اجرایی حوزه انتخابیه شهرستانهای پارس آباد بیله سوار و اصلاندوز افزود: سه هزار نفر در 254 شعبه اخذ رای در این سه حوزه انتخاباتی فعالیت و فرایند انتخابات را رصد میکنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نحوه شمارش رای در این دوره سیستمی و به صورت تجمیع آرا می باشد، خاطرنشان کرد: تا سبز شدن وضعیت سیستم، مجموع آراء مشخص نمیشود و تا شمارش آخرین برگههای رای کسی از نتایج آرا مطلع نخواهد شد.

وی با بیان اینکه رعایت قانون و اصل بی طرفی برای ما مهم ترین ملاک است، اضافه کرد: امنیت انتخابات جزو وظایف اصلی ماست و اجازه نخواهیم داد معاندین و فرصت طلبان از این خلاء سوء استفاده کنند.

فرماندار شهرستان پارس آباد ادامه داد: 24 ساعت مانده به زمان رای گیری تمامی کاندیداها برنامه تبلیغاتی خود را متوقف نموده و تا شعاع 100 متری کلیه شعبات، تصاویر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 9 هزار رای اولی در انتخابات مجلس از حوزه پارس آباد

مشارکت 9 هزار رای اولی در انتخابات مجلس از حوزه پارس آباد