مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 14:452020-02-21سياسي

دو مورد بازداشت مرتبط با تخلف انتخاباتی در خراسان رضوی


معاون امور اجتماعی و پیشگیری ازجرم دادگستری خراسان رضوی گفت: تاکنون یکی، دو مورد بازداشت مرتبط با تخلفات تبلیغاتی داشتیم.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون امور اجتماعی و پیشگیری ازجرم دادگستری خراسان رضوی گفت: تاکنون یکی، دو مورد بازداشت مرتبط با تخلفات تبلیغاتی داشتیم.

امیر مرتضوی در خصوص بازداشت متخلفان در جریان انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا کنون یکی، دو مورد بازداشت داشته ایم و آن هم به بحث کاروان های اتوبوسی و مینی بوسی مربوط می شود و در حوزه قضایی چناران اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: اکثر تخلفاتی که امروز گزارش شده بیشتر در ارتباط با هواداران است، یکی در بحث ایجاد کاروان های اتوبوسی و مینی بوسی و اعزام آن ها به بعضی از شعب اخذ رای و این ممکن است در یک حوزه انتخابیه و یا از یک حوزه به حوزه دیگر باشد، این از مواردی است که روی آن تاکید شده و اتفاق افتاده است.

معاون امور اجتماعی و پیشگیری ازجرم دادگستری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مواردی هم به صورت محدود داشتیم که برخی اسامی را نوشته اند و در اختیار مردم قرار دادند تا به آن ها رای بدهند و آن ها به شکل افرادی که در صف یا پیرامون آن بوده اند، شناسایی شدند و با آن ها برخورد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو مورد بازداشت مرتبط با تخلف انتخاباتی در خراسان رضوی

دو مورد بازداشت مرتبط با تخلف انتخاباتی در خراسان رضوی