مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:502020-02-21سياسي

میزان مشارکت مردم همدان در انتخابات مطلوب است/ رقابت 140 کاندیدا


دبیر ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در انتخابات مطلوب است گفت: 140 کاندیدا در صحنه رقابت یازدهمین دوره انتخابات مجلس در استان همدان باقی ماندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ابوالقاسم الماسی عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه میزان مشارکت مردم همدان نسبت به سایر استان ها بالاتر است اظهار کرد: مشارکت در استان همدان بسیار خوب است.

وی با بیان اینکه بر اساس قانون ساعت اخذ رأی قابل تمدید است افزود: وزارت کشور می تواند ساعت انتخابات را حداکثر تا پایان روز تمدید کند.

دبیر ستاد انتخابات استان همدان با اشاره به اینکه در صورتی که ضرورت داشته باشد انتخابات بر اساس نظر وزیر کشور تمدید می شود تصریح کرد: اگر در استان نیاز باشد تمدید با موافقت وزارت کشور انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در دوره قبل یک هزار و 261 شعبه اخذ رأی داشتیم ادامه داد: در این دوره با آنالیزی که انجام و صندوق ها سطح بندی شد برای آسان شدن شمارش رأی تعداد صندوق ها به یک هزار و 287 شعبه افزایش یافت.

الماسی با بیان اینکه 952 شعبه ثابت و 335 شعبه سیار داریم خاطرنشان کرد: 29 شعبه سیار در شهرها وجود دارد که بیشتر در همدان هم فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مشارکت مردم همدان در انتخابات مطلوب است/ رقابت 140 کاندیدا

میزان مشارکت مردم همدان در انتخابات مطلوب است/ رقابت 140 کاندیدا