مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:502020-02-21سياسي

مشارکت آگاهانه مردم پای صندوق های رای، خط بطلان بر نقشه ها و آرزوی دشمنان


مردم شهرستان نور هم مانند هموطنان در دیگر نقاط کشور از ثانیه های اول رای گیری در شعبه های تعیین و اعلام شده از سوی مسؤولان در این شهرستان حاضر و رای های خود را به صندوق ها انداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نور، با همه مشکلات، تبلیغات سوء دشمنان، تهدید و تطمیع آنان و سخنان دلسرد کننده برخی از عوامل داخلی و گاهی افراد به اصطلاح خودی و زیر سوال بردن شورای نگهبان و انتخابات جاری اما مردم نگاه شان تنها به خیمه ولایت و فرمایشات رهبر انقلاب است و اطاعت از رهبری را بر خود و خانواده فرض می دانند.

  از این رو از نخستین لحظات شروع رای گیری بسیاری از مردم آمدند حتی برخی قبل از شروع ساعت رسمی رای گیری پشت درهای شعبات منتظر لحظه موعود بودند، عده ای تنها، افرادی با خانواده و دوستان، برخی بچه به بغل و همراه آمده بودند، پیر و جوان، زن و مرد و رای اولی ها.

خانواده هایی که فرزندان خود را به همراه داشتند در این عبادت آنان را شریک کردند، اگر چه کودکانی که حتی به مدرسه نرفته و سواد نوشتن نداشتند اما در انداختن رای پدر و مادر خود به صندوق با آنان در این کار سیاسی عبادی شریک شدند و البته ذوق این بچه ها قابل وصف نبود انگار زود بزرگ شدند و خیلی زود در سرنوشت خود شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت آگاهانه مردم پای صندوق های رای، خط بطلان بر نقشه ها و آرزوی دشمنان

مشارکت آگاهانه مردم پای صندوق های رای، خط بطلان بر نقشه ها و آرزوی دشمنان