مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:352020-02-21سياسي

امنیت انتخابات خط قرمز دستگاه قضایی است


محمدرضا عدالتخواه روز جمعه در حاشیه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا بیان کرد: همدان دارای مردمانی با بصیرت، انقلابی، هوشیار و زمان شناس و از نظر امنیتی وضعیت این استان مطلوب است.

وی افزود: از ابتدای شروع انتخابات تاکنون آرامش خوبی در استان حاکم بوده و وضعیت مشارکت مردم این استان در انتخابات نیز مناسب است.

رییس کل دادگستری همدان اضافه کرد: در جریان قبل و حین تبلیغات انتخاباتی جرایم خاصی در این استان رخ نداده به گونه ای اندک جرایم رخ داده نظیر الصاق عکس در نکان های ممنوعه نیز قابل مسامحه است.

عدالتخواه بیان کرد: فضای انتخابات با سایر مسایل متفاوت است چراکه یک فضای عمومی در کشور ایجاد شده و کنترلی بر روی اشخاص نیست بنابراین ممکن است در فضای مجازی کسی به اسم دیگر داوطلب تخلف کرده یا عکس او را در مکان های ممنوعه الصاق کند.

وی افزود: اگر تخلف و جرایم مهمی و تاثیرگذار رخ دهد موضوع در شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی رسیدگی می شود؛ با توجه به اینکه داوطلبان به ویژه افراد شاخص توجیه شدند و شاهد تخلف خاصی نیستیم.

رییس کل دادگستری همدان خطاب به داوطلبان گفت: بر عهده گرفتن مسوولیت در نظام جمهوری اسلامی نسبت به سایر کشورها متفاوت است چرا که دارندگان مسوولیت در این نظام باید تکلیف مدار باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت انتخابات خط قرمز دستگاه قضایی است

امنیت انتخابات خط قرمز دستگاه قضایی است