مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 13:162020-02-21اقتصادي

رای صیادان مازندرانی در تور صندوق های مجلس


صیادی در دریای خزر شغل مستقیم حدود پنج هزار ماهیگیر مازندرانی در قالب 54 شرکت تعاونی پره است که در نوار 338 کیلومتری سواحل دریای خزر مستقر هستند.

فصل ماهیگیری از دریای خزر هر ساله از بیستم مهر ماه شروع می شود و تا بیستم فروردین سال آینده ادامه دارد.

ماهیگیران مازندرانی بر خلاف دیگر کارگران صبح روز جمعه نیز تورهای خود را در سواحل دریای خزر پهن کردند و مشغول ماهیگری شدند چرا که درآمدشان به عنوان ماهیگیری فصلی است و در این مدت باید رزق و روزی خود را از دریا کسب کنند.

ستاد انتخابات استان مازندران با هماهنگی واحدهای سیار ، صندوق های اخذ رای را ساعاتی از امروز به سواحل دریا خیز برد تا ماهیگیران نیز بتوانند تکلیف و وظیفه شرعی خود را در کنار ماهیگیری انجام بدهند.

ماهیگیران مازندرانی پس از انداختن رای خود به صندوق اخذ رای سیار ، از نامزدهایی که بخت نشستن بر کرسی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را پیدا می کنند خواستند تا قانون سختی کار و بیمه صیادان را حل و فصل کنند.

آنان با بیان این که ماهیگیران با همه مشکلات و سختی کار وظیفه شرعی ، قانونی و تکلیفی خود را با حضور در پای صندوق رای ادا کردند ، گفتند : ماهیگیری در فصل پاییز و زمستان به عنوان شغل اصلیشان است و تلاش می شود تا لذیذ ترین پروتیین دریایی را سر سفره های مردم عرضه کنیم ، اما هز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای صیادان مازندرانی در تور صندوق های مجلس

رای صیادان مازندرانی در تور صندوق های مجلس