مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 12:552020-02-21سياسي

چرا رای می دهیم؟


با چند نفر از مردم یزد که با حضور در صحنه انتخابات حماسه آفرینی کرده اند، صحبت کردیم و دلیل حضور آنان برای مشارکت در انتخابات را جویا شدیم.

- ایسنا/یزد با چند نفر از مردم یزد که با حضور در صحنه انتخابات حماسه آفرینی کرده اند، صحبت کردیم و دلیل حضور آنان برای مشارکت در انتخابات را جویا شدیم.

فاطمه قناعت دوست یکی از بانوان میان سال یزدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که حضور و مشارکت در انتخابات پشتیبانی از رهبری است، اظهار کرد: حضور در انتخابات به معنای حمایت از ولایت فقیه و مملکت است و با حضور در این مهم، در سرنوشت کشور خود سهیم هستیم.

وی با بیان این که حضور در انتخابات امری ضروری است، افزود: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برای ایران اسلامی به شهادت رسید و ما نیز باید با مشارکت در انتخابات، راه این سردار شهید را دنبال می کنیم و نسبت به انجام هر اقدامی که موجب ناامیدی دشمنان می شود می کوشیم.

محمدصادق رهبر یزدی یکی جوان رای اولی یزد هم با بیان این که رای دادن هر جوان ایرانی می تواند در تعیین سرنوشت کشور نقش داشته باشد، گفت: ما همه پشت به پشت کشورمان ایستاده ایم و اجازه نمی دهیم دشمنان در آینده کشور ما نقش داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا رای می دهیم؟

چرا رای می دهیم؟