مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 12:402020-02-21بين الملل

چین و ایران برای مبارزه با کرونا در کنار هم می ایستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، گنگ شوانگ سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز (جمعه) در نشستی خبری در خصوص ابتلای چند نفر در ایران به ویروس کرونا و فوت چند نفر اظهار داشت: - سخنگوی وزارت امورخارجه چین با اشاره به شیوع ویروس کرونا در ایران گفت:چین و ایران در مبارزه با این بیماری واگیردار، در کنار هم می ایستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، گنگ شوانگ سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز (جمعه) در نشستی خبری در خصوص ابتلای چند نفر در ایران به ویروس کرونا و فوت چند نفر اظهار داشت: چین به شیوع ویروس کرونا (کووید-19) در ایران توجه جدی دارد و به خانواده درگذشتگان تسلیت عرض می کند.

وی با بیان اینکه چین و ایران در مبارزه با این بیماری واگیردار، در کنار هم می ایستند، اظهار داشت: دولت و ملت ایران برای مقابله با این بیماری حمایت و کمک ارزشمندی را برای چین فراهم کردند و جناب آقای ظریف به عنوان اولین وزیر خارجه در جهان ابراز همدردی و حمایت خود از چین را اعلام کرد.

گنگ شوانگ خاطرنشان کرد: چین مایل است با برقراری ارتباط و هماهنگی نزدیک با ایران و تقویت همکاری های دوجانبه به منظور مبارزه با بیماری واگیردار تلاش کند تا بتوانند به زودی بر شیوع این بیماری غلبه کرده و به طور مشترک از سلامت مردم دو کشور و امنیت بهداشت عمومی جهان حفاظت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین و ایران برای مبارزه با کرونا در کنار هم می ایستند

چین و ایران برای مبارزه با کرونا در کنار هم می ایستند