مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 12:052020-02-21اقتصادي

نرخ عوارض قطعه یک آزادراه تهران-شمال به زیر 40 هزار تومان رسید


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اعلام کرد: نرخ عوارضی آزادراه تهران-شمال 40 هزار تومان بود که وزارت راه و شهرسازی در حال تعدیل این رقم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، خیرالله خادمی در خصوص زمان افتتاح منطقه یک آزادراه تهران-شمال اظهار داشت: طبق هماهنگی صورت گرفته و اعلام دفتر رییس جمهوری تا این لحظه روز ششم اسفندماه برای افتتاح رسمی منطقه یک آزادراه تهران-شمال مشخص شده است و در صورت تغییر زمان افتتاح از دفتر رییس جمهوری به وزارت راه و شهرسازی اعلام می شود.

وی با اشاره به فرایند تعیین نرخ عوارض منطقه یک آزادراه تهران-شمال نیز گفت: بر اساس مصوبه و شرایط قراردادی میان وزارت راه و شهرسازی (شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل) با بنیاد مستضعفان وجود دارد، 60 درصد مبلغ سرمایه گذاری بابت عوارضی از سوی دولت پذیرفته شده است که در غیر این صورت مبلغ عوارضی به حدود 100 هزار تومان می رسید.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور با بیان اینکه قرار بود 40 درصد هزینه های آزادراه از محل اخذ عوارضی تأمین شود، گفت: مبلغ عوارضی برای منطقه یک حدود 40 هزار تومان در نظر گرفته شد، اما وزارت راه و شهرسازی در راستای تسهیل شرایط تردد از این آزادراه روش های مختلف برای کاهش هزینه عوارضی را به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ عوارض قطعه یک آزادراه تهران-شمال به زیر 40 هزار تومان رسید

نرخ عوارض قطعه یک آزادراه تهران-شمال به زیر 40 هزار تومان رسید