مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:552020-02-21اقتصادي

وزیر خارجه هلند: همبستگی خوبی بین مردم ما و ایرانیان وجود دارد


اِستف بِلوک روز جمعه در دیدار با استاندار اصفهان در محل استانداری افزود: اگرچه روابط ایرانیان و مردم کشور هلند بی تاثیر از سیاست های بین المللی نیست، اما با این حال 2 کشور می توانند از لحاظ اقتصادی، تولیدی و گردشگری مراودات خود را افزایش دهند.

وی با اشاره به اینکه کشورش برای افزایش سرمایه گذاری در هر کشوری، مباحث ارتباطات اجتماعی را مد نظر قرار می دهد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با کاهش تنش ها در منطقه شاهد ارتقای مراودات با ایران باشیم.

بلوک اظهارداشت: ایران و هلند در زمینه های مختلفی مانند صنعت آب و یا رشته دوچرخه سواری در ورزش با هم مراوده دارند و این موضوع می تواند در صنعت کشاورزی هم تسری یابد.

وی ادامه داد: در روزهای پیش رو دیدارهایی با رییس جمهوری و وزیر امور خارجه ایران خواهیم داشت تا در مقوله های مختلف و در راستای بهبود روابط بحث و تبادل نظر شود.

وزیر امور خارجه هلند پس از این دیدار به همراه هیات همراه از آثار تاریخی کلانشهر تاریخی اصفهان همچون میدان نقش جهان بازدید کرد.

وزیر امور خارجه دولت پادشاهی هلند به منظور مذاکره با مقامات ایرانی به کشورمان سفر کرده است ،در این سفر درباره روابط دوجانبه، تحولات منطقه و مسائل بین المللی میان وزرای امور خارجه ایران و هلند گفت وگو خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه هلند: همبستگی خوبی بین مردم ما و ایرانیان وجود دارد

وزیر خارجه هلند: همبستگی خوبی بین مردم ما و ایرانیان وجود دارد