مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:202020-02-21بين الملل

پاسخ الحشد الشعبی به بارزانی: رؤیای تو برای تشکیل حکومت در کرکوک را نابود کردیم


سخنگوی سازمان الحشد الشعبی (بسیج مردمی) در محور شمال عراق، به ادعاهای رییس حزب دموکراتیک کُردستان پاسخ داد و تأکید کرد که دست از این اتهامات واهی بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی الحسینی سخنگوی سازمان الحشد الشعبی (بسیج مردمی) در محور شمال عراق به اظهارات مسعود بارزانی رییس حزب دموکراتیک کُردستان درباره کرکوک پاسخ داد.

الحسینی گفت که الحشد الشعبی بخشی از سیستم امنیتی رسمی عراق است و در داخل کرکوک نیز، پلیس محلی و سرویس اطلاعات حضور دارد.

پایگاه خبری المسله به نقل از این فرمانده الحشد گزارش داد که از زمان ورود گروه تروریستی داعش به کرکوک، نیروهای الحشد در اطراف این شهر حضور دارند (نه در داخل آن).

بارزانی ادعا کرده که برخی از کُردها به نیروهای الحشد کمک کردند که وارد استان کرکوک شوند و این استان را تحت کنترل نیروهای الحشد دانست.

وی با این ادعا که نمی توان پذیرفت همیشه نیروهای الحشد در کرکوک حضور داشته باشند، مدعی شد که برخی از کُردها، به هم نژادهای [کُرد] خود خیانت کردند و عامل ورود الحشد الشعبی به کرکوک بودند .

الحسینی در ادامه و در پاسخ به این ادعا گفت که نیروهای کافی در کرکوک حضور دارند و الحشد در مسائل داخلی [این استان] دخالت نمی کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ الحشد الشعبی به بارزانی: رؤیای تو برای تشکیل حکومت در کرکوک را نابود کردیم

پاسخ الحشد الشعبی به بارزانی: رؤیای تو برای تشکیل حکومت در کرکوک را نابود کردیم