مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:162020-02-21سياسي

انتظار مهندسان از نمایندگان مجلس توجه به اشتغال و معیشت آنان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، امین مقومی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته قم به مناسبت در پیش بودن پنجم اسفندماه روز مهندس با اشاره به اینکه نقش مهندسان در بخش های مختلف جامعه بر همگان روشن است، گفت: مهندسان در تمامی عرصه ها نقش مؤثری داشتند و در دوران دفاع مقدس و مهندسی جنگ مهندسان خدمات زیادی ارائه دادند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در پیشرفت های مختلف کشور هم در شرایط کنونی، مهندسان نقش فراوانی دارند ادامه داد: امروز تقریباً در هر خانواده یک مهندس فارغ التحصیل حضور دارد و بر اساس آمارها، کشور ما بین رتبه دوم و سوم جهان در زمینه تعداد مهندسان فارغ التحصیل است.

مقومی به تاریخچه تشکیل سازمان نظام مهندسی اشاره و بیان کرد: حفظ سرمایه های ملی در کنترل ساخت و ساز از جمله اهداف این قانون بود که این سازمان نقش حاکمیتی در این زمینه را ایفا می کند.

وی افزود: از تشکیل سازمان نظام مهندسی ساختمان می توان با عنوان دستاورد انقلاب و گام دوم انقلاب بیان کرد و آن چیزی که در ساخت و ساز باید رعایت شود مقررات ملی ساختمان است که بعد از تصویب قانون مقررات 22 جلدی در زمینه ساختمان، تدوین و ابلاغ شده است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم با تأکید بر اینکه توجه به ارتقای کارآمدی نظام مهندسی و ضرورت تقویت آن در سیاست کلی نظام اشاره شده است، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار مهندسان از نمایندگان مجلس توجه به اشتغال و معیشت آنان است

انتظار مهندسان از نمایندگان مجلس توجه به اشتغال و معیشت آنان است