مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 11:052020-02-21اجتماعي

شیشه فروش: اصفهان به نمایندگانی آشنا با مشکلات این شهر، نیاز دارد


مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: اصفهان با توجه به مشکلات زیست محیطی، آب، مشکلات کشاورزان و آلودگی هوا نیاز به نمایندگانی دارد که با مشکلات مردم آشنا باشند.

- ایسنا/اصفهان مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: اصفهان با توجه به مشکلات زیست محیطی، آب، مشکلات کشاورزان و آلودگی هوا نیاز به نمایندگانی دارد که با مشکلات مردم آشنا باشند.

منصور شیشه فروش پس از حضور در حوزه رأی گیری، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکبار دیگر حماسه حضور مردم در صحنه را تجربه کردیم.

در شعبه ای که حضور دارم شاهد حضور پرشور مردم هستم و این همبستگی به ما کمک می کند که همدلی را در کشور ایجاد کنیم و این حضور مردم در انتخابات برای دشمنان مشت محکمی خواهد بود.

وی در خصوص انتخاب نمایندگان اصلح، گفت: نمایندگان باید جامعه و مشکلات مردم را بشناسند و به خصوص اصفهان که با مشکلات زیست محیطی، آب، کشاورزی و آلودگی هوا مواجه است و این مهم است که در جهت توسعه پایدار کمک کنند و اهداف توسعه پایدار و آمایش سرزمین به ما کمک می کند که در آینده در جهت توسعه پایدار حرکت کنیم.

مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان در پاسخ به این سؤال که یک مجلس قوی و مقتدر چه کمکی می تواند به پیشرفت و توسعه کشور داشته باشد، افزود: قطعاً قانون گذاری یک رکن است و دولت مجری قوانین اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیشه فروش: اصفهان به نمایندگانی آشنا با مشکلات این شهر، نیاز دارد

شیشه فروش: اصفهان به نمایندگانی آشنا با مشکلات این شهر، نیاز دارد