مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 10:502020-02-21سياسي

امام جمعه زاهدان: حضور در انتخابات و انتخاب فرد شایسته تکلیف است


نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان تصریح کرد: حضور در انتخابات و انتخاب فرد شایسته تنها یک حق نیست بلکه یک تکلیف بزرگ است و بهتر است که مردم در ساعات اولیه این تکلیف را انجام دهند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان تصریح کرد: حضور در انتخابات و انتخاب فرد شایسته تنها یک حق نیست بلکه یک تکلیف بزرگ است و بهتر است که مردم در ساعات اولیه این تکلیف را انجام دهند.

آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: یکی از اوامر اصلی تقوا، ایمان به خداوند و عمل به فرامین اوست.

وی افزود: برای ایجاد تمدن اسلامی باید به دنبال توسعه فرهنگ اسلامی باشیم که نیازمند تلاش همه جانبه در عرصه جهاد فرهنگی است؛ ما این مسئله را با تلاش مستمر و جهاد طولانی و مبارزه همه جانبه در زمان اوایل انقلاب مشاهده کردیم.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ما باید از زندگی امام خمینی رحمه الله علیه درس بگیریم و نسبت به تربیت مردم و نسل جوان، نوجوانان و نونهال توجه کنیم؛ ما باید تلاش کنیم نسل ما تربیت اسلامی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه زاهدان: حضور در انتخابات و انتخاب فرد شایسته تکلیف است

امام جمعه زاهدان: حضور در انتخابات و انتخاب فرد شایسته تکلیف است