مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 09:552020-02-21سياسي

واعظی: ستاد ویژه مقابله با کرونا با حضور سه وزیر راه اندازی شد


رییس دفتر رییس جمهور از تشکیل ستاد ویژه مقابله با کرونا با عضویت وزیر کشور ، وزیر آموزش و پرورش، وزیر میراث فرهنگی و نماینده ستادکل نیروهای مسلح خبر داد.

- محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور در گفت وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، درباره تمهیدات و اقدامات دولت برای پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا، اظهار داشت: دیروز صبح آقای روحانی اولین تصمیم خود را در ساعت 8 صبح اتخاذ کردند که این تصمیم این بود که ستاد مهمی به مسئولیت وزیر بهداشت تشکیل شود.

وی افزود: در ستاد مقابله با ویروس کرونا آقای رحمانی فضلی وزیر کشور، وزیر آموزش و پرورش، وزیر میراث فرهنگی و نماینده ستادکل نیروهای مسلح و همه بخش های ذی ربط عضو این ستاد هستند و چون زیرا این یک مسأله ملی است.

  رییس دفتر رییس جمهور خاطرنشان کرد: آنچه که در قم صورت گرفته و نگرانی در این شهر نسبت به سایر شهرهای کشور بیشتر است ما را بر این داشت که یک ستاد ویژه در قم تشکیل دهیم و دو نفر از نمایندگان وزیر بهداشت در قم مستقر هستند و ما به جد این مسأله را دنبال می کنیم.

واعظی در پاسخ به این پرسش که اکنون در مورد تمهیدات مقابله با ویروس کرونا و عدم اشاعه آن به دیگر شهرهای کشور گفت: هر چیزی که لازم است ما در آن ستاد ویژه کرونا پیش بینی و انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی: ستاد ویژه مقابله با کرونا با حضور سه وزیر راه اندازی شد

واعظی: ستاد ویژه مقابله با کرونا با حضور سه وزیر راه اندازی شد