مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 09:362020-02-21سياسي

راه اصلی استقرار دولت انقلابی یک مجلس انقلابی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آیت الله عبدالکریم فرحانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: الحمدالله امروز هم امتحان دیگری از امتحانات بزرگ الهی متوجه مردم انقلابی ایران اسلامی مخصوصاً مردم خوزستان است.

وی افزود: الحمدلله خوزستانی ها در هر صحنه ای پیش قدم بودند و اسوه و الگوی بقیه امت اسلامی قرار گرفتند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: روز یکشنبه تشییع پیکر سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی خدمت آیت اله رییس قوه قضاییه رسیدم و همه گریه می کردند.

فرحانی اضافه کرد: ورودی که حاج قاسم به اهواز داشت و حضوری که خوزستانی ها در بیعت با خط مقاومت و رهبری از خود نشان دادند الگوی ایران اسلامی شد و امروز هم قطعاً حضور پرشور و دشمن شکن مردم با رعایت خطوطی که مقام معظم رهبری فرمودند یعنی نماینده بصیر، عدالت دوست، متنفر از فساد، آگاه و آشنا به مسئولیت های مهم در خوزستان از صندوق بیرون خواهد آمد و ان شاءالله قلب امام زمان، مقام معظم رهبری و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را این مردم مجدداً شاد می کنند.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که شور انقلابی و استقرار نظام انقلابی را انجام دادیم ولی دولت اسلامی نداریم یعنی یک تشکیلات مدیریتی انقلابی در هر سه قوه که باید مستقر شود تا مطالبات رهبری و مردم تحقق پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اصلی استقرار دولت انقلابی یک مجلس انقلابی است

راه اصلی استقرار دولت انقلابی یک مجلس انقلابی است