مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 09:362020-02-21سياسي

مشارکت گسترده مردم در نخستین ساعات رای گیری نویدبخش خلق حماسه ای بزرگ است


علی رستمی روز جمعه پس از انداختن رای خود به داخل صندوق در یکی از حوزه های انتخابیه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این حضور پرشور نشان می دهد مردم همچنان پشتیبان نظام اسلامی هستند و در پاسداری از ارزشهای والای آن از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.

وی ادامه داد: امت اسلامی و به ویژه مردم متدین تربت حیدریه با حضور گسترده خود در پای صندوق های اخذ رای، تمام توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی را نقش برآب خواهند کرد و یک بار دیگر به تمام بدخواهان ثابت می کنند که نظام خود را دوست دارند و به هیچ بیگانه ای اجازه دخالت در امور جاری کشور را نخواهند داد.

فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: در حوزه انتخابیه تربت حیدریه، زاوه و مه ولات 282 شعبه اخذ رای برای انتخابات در نظر گرفته شده که از این تعداد 38 درصد شعب در نقاط شهری و 62 درصد در نقاط روستایی هستند و تعداد عوامل برگزاری انتخابات نیز در این حوزه انتخابیه حدود 6 هزار نفر است.

رستمی افزود: دستگاه های احراز هویت به صورت مرتب و منظم کار می کنند و در این دوره من در دفتر کارم تمام مراحل و فرایندهای انتخاباتی را به صورت لحظه به لحظه رصد می کنم.

وی ادامه داد: طبق آمار سال 95 جمعیت سه شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه حدود 343 هزار و 740 نفر است که از این تعداد 230 هزار و 880 نفر معادل 63 درصد جمعیت حوزه انتخابیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت گسترده مردم در نخستین ساعات رای گیری نویدبخش خلق حماسه ای بزرگ است

مشارکت گسترده مردم در نخستین ساعات رای گیری نویدبخش خلق حماسه ای بزرگ است