مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 09:002020-02-21سياسي

فردا باید پایان رقابت ها و آغاز رفاقت ها باشد


امروز رقابت پایان می یابد و فردا آغاز مهربانی ها است و باید شنبه مهربانی باشد و رفاقت ها جایگزین رقابت ها شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شیراز، حجت الاسلام محمد تقی زاده، امام جمعه کامفیروز با بیان اینکه با گذشت 41 از آغاز انقلاب تاکنون شاهد 37 انتخابات در کشور بوده ایم، گفت: انتخابات ایران همواره آزادانه و بر پایه مردم سالاری برگزار شده و مردم توانستند آزادانه کاندیدای موردنظر خود  رای بدهند و مسئولان غربی باید در این زمینه اسلام و نظام جمهوری اسلامی را الگو قرار دهند.

وی با اشاره به اثرگذاری انتخابات، افزود: از آنجایی که این انتخابات آزادانه است مردم می توانند حتی در مورد بلندپایه ترین مسئولان خود نیز تصمیم گیری کنند و به اصلح ترین کاندیدای خود رای دهند.

حجت الاسلام تقی زاده به آغاز چله دوم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: در چله دوم انقلاب با گام دوم انقلاب و ضرورت آن روبه رو شدیم و حضور مردم در راهپیمایی ها و تشییع پیکر شهید سردار قاسم سلیمانی نشان داد که مردم در حمایت از مقام معظم رهبری همواره حضور دارند و با حضور در انتخبات می توانند برای کشورشان تصمیم گیری کنند.

امام جمعه کامفیروز تأکید کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات می تواند به مردم نشان دهد که تصمیم گیر واقعی مردم هستند، حضور پرشور مشت محکمی بر دهان یاوه گویان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا باید پایان رقابت ها و آغاز رفاقت ها باشد

فردا باید پایان رقابت ها و آغاز رفاقت ها باشد