مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 08:502020-02-21سياسي

حضور مردم در صحنه انتخابات نظام اسلامی بیمه می کند


امام جمعه قروه با بیان اینکه حضور مردم در عرصه انتخابات نظام اسلامی را بیمه می کند، خواستار مشارکت حداکثری برای شکست برنامه های دشمنان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عالدین رستمی صبح امروز جمعه در هنگام رأی در یکی شعب اخذ رأی در شهرستان قروه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران یک نظام مردمی است که از ابتدای امر هم براساس تلاش ها و مجاهدت های مردم شکل گرفت.

به گفته وی این نظام یک نظامی است که برای دوام خود احتیاج به حضور مردم در همه صحنه ها دارد و همین حضور مردم در همه صحنه هاست که نظام را بیمه می کند.

رستمی یکی از مهمترین عرصه های حضور مردم را حضور در انتخابات دانست با بیان اینکه این حضور مردم است که معادلات عظیم جهانی را به هم می زند، افزود: دشمن دو نوع برنامه دارد یکی برای اینکه ببیند مردم چگونه حضور پیدا می کنند که اگر حضور ضعیف باشد برنامه دشمن قوی تر خواهد بود و دوم اینکه حضور مردم اگر قوی باشد قطعاً برنامه دشمن ضعیف تر خواهد بود.

وی در ادامه گفت که انتخابات جدای از اینکه با قانون گذاری و نظارت در تماس است با موجودیت نظام ارتباط دارد.

رستمی همچنین از مردم برای حضور در انتخابات دعوت کرد و خواستار شد که مردم حضور حداکثری داشته باشند و برای اینکه بتوانیم پاسدار خون شهدا باشیم و پاسدار خون شهید سلیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در صحنه انتخابات نظام اسلامی بیمه می کند

حضور مردم در صحنه انتخابات نظام اسلامی بیمه می کند