مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 07:452020-02-21اقتصادي

خداحافظی با خودرو یورو 4 قطعی است


معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران با تاکید بر اینکه فرصت خودروسازان برای تولید خودرو یورو 4 تمدید نشده، گفت: از سال آینده خودروسازان باید پیش از اقدام به فروش نسبت به دریافت مجوزهای آلایندگی و استانداردهای یورو 5 اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس ماده 4 قانون هوای پاک قرار بود که از ابتدای سال 1398 فروش خودروهای یورو 4 ممنوع شود و خودروسازان پیش از اقدام به فروش نسبت به دریافت مجوزهای آلایندگی و استانداردهای یورو 5 اقدام کنند، اما بنابر درخواست خودروسازان اجرای این قانون تا سال 1399 به تعویق افتاد.

با این حال، با وجود اینکه در ماه های گذشته پیش فروش محصولات یورو 4 شرکت ایران خودرو خبرساز شد و همچنان نگرانی از تعویق دوباره اجرای این قانون وجود دارد، معاون نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران این گمانه زنی ها را منتفی دانست.

وحید مرندی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مسئول اجرای قانون مربوط به توقف تولید خودروهای یورو 4 در سال آینده سازمان حفاظت محیط زیست است، تصریح کرد: زمان شماره گذاری خودرو در ناجا باید سازمان ملی استاندارد گواهی پاس شدن استانداردهای 85 گانه و سازمان حفاظت محیط زیست گواهینامه مربوط به دارا بودن مجوز یورو4 از نظر آلایندگی را صادر کند و تا این دو گواهی نام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی با خودرو یورو 4 قطعی است

خداحافظی با خودرو یورو 4 قطعی است