مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 اسفند 1398 ساعت 06:502020-02-21سياسي

12 خودور پلاک تاریخی گرفتند


کارگروه شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی پس از بررسی 16 دستگاه خودرو با قدمت بیش از 50 سال، 12 مورد را واجد شرایط دریافت پلاک تاریخی معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، در راستای اجرای آیین نامه هیئت وزیران در خصوص شناسایی و صیانت از خودروهای تاریخی، تعدادی از خودروهای متقاضی دریافت پلاک تاریخی، در محل پارکینگ کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، حاضر شدند و توسط کارشناسان راهور ناجا، کارشناسان کارگروه شناسایی و صیانت از وسیله های نقلیه تاریخی و نمایندگان کانون، مورد بررسی قرار گرفتند.

در این کارشناسی از 22 دستگاه خودرو دعوت شده به منظور ارزیابی، تعداد 16 دستگاه خودرو با حضور در محل یاد شده، توسط کارشناسان بررسی شدند.

از این میان، تعداد 12 دستگاه خودرو بر اساس ضوابط دستورالعمل اجرایی و احراز اصالت، حائز دریافت پلاک تاریخی، شناخته شدند.

در این راستا با توجه به درخواست های متعدد متقاضیان پلاک تاریخی از استان یزد، جلسه بعدی کارشناسی هفته آینده با هماهنگی پلیس راهور ناجا، در یزد برگزار خواهد شد.

دارندگان و مالکان وسیله های نقلیه تاریخی با قدمت حداقل 30 سال و دارای اصالت کالبدی و سلامت فنی، می توانند برای ثبت نام خودرو خود در سامانه دریافت پلاک تاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 خودور پلاک تاریخی گرفتند

12 خودور پلاک تاریخی گرفتند