مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 21:052020-02-20اجتماعي

احداث دو گرمخانه عمومی و راه اندازی واحد سیار کمک به کودکان کار در تهران


سرپرست سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از ساخت دو گرمخانه عمومی ویژه زنان و مردان و همچنین راه اندازی واحدهای سیار خدمات دهی به کودکان کار در سال آینده خبر داد.

- سرپرست سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از ساخت دو گرمخانه عمومی ویژه زنان و مردان و همچنین راه اندازی واحدهای سیار خدمات دهی به کودکان کار در سال آینده خبر داد.

مالک حسینی در گفت وگو با ایسنا، در مورد وضعیت بودجه سازمان رفاه شهرداری تهران در لایحه بودجه99 شهرداری تهران با بیان اینکه خوشبختانه مدیریت شهری نگاه توسعه گرا و جامعی به موضوعات آسیب های اجتماعی دارد، گفت: عقب ماندگی زیاد در حوزه خدمات اجتماعی در شهر تهران داریم که باید این موضوع بهبود یابد و سعی داریم در بودجه نگاه متوازنی به این پدیده داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در بودجه 99 سازمان رفاه و خدمات اجتماعی پیشنهاد شده است که در سال آینده، دو گرمخانه عمومی و فرامنطقه ای در تهران احداث شود، گفت: احداث 5گرمخانه عمومی در برنامه سوم توسعه شهر تهران در شورای شهر به تصویب رسیده که در نظر داریم در گام اول در سال آینده، دو گرمخانه عمومی در شهر، ویژه زنان و مردان ایجاد کنیم.

حسینی با تاکید بر اینکه این دو گرمخانه فرامنطقه ای هستند که ظرفیت آنها بیش از 350 نفر خواهد بود، ادامه داد: برای اولین بار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث دو گرمخانه عمومی و راه اندازی واحد سیار کمک به کودکان کار در تهران

احداث دو گرمخانه عمومی و راه اندازی واحد سیار کمک به کودکان کار در تهران