مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 19:152020-02-20سياسي

اصفهان، در آستانه ورود به جشن ملی انتخابات


مهلت قانونی تبلیغات نامزدها که درساعت 8 صبح امروز به پایان رسید، آن همه جنب و جوش دلچسب اکنون جای خود را به وفاق داده تا طلوع سپیده دم روز جمعه، آغازی روشن برای سرور ملی ایرانیان باشد.

شور انتخاباتی در هفته ای که گذشت همه جای استان اصفهان را فرا گرفته بود و نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها با استفاده از روش های مختلف برای جذب آرای مردم تلاش کردند و از روش های سنتی مانند سخنرانی و حضور در مساجد شهرها و روستاها گرفته تا استفاده از ابزارهای ارتباط جمعی چون راه اندازی کانال های تلگرامی، که هرکدام در قشر خاصی تأثیرگذار است.

در استان اصفهان، زمزمه های انتخابات در محافل، مجالس، رسانه ها، شبکه های اجتماعی و در میان خانواده ها از مدت ها قبل آغاز شده بود و در روزهای گذشته به اوج خود رسید.

به اعتقاد کارشناسان، رای دادن نوعی سهیم شدن در امور اجتماعی و سیاسی جامعه است که می تواند یاری رسان حفظ وحدت و همبستگی ملی باشد، در مقابل، مشارکت نکردن در انتخابات، نوعی بی تفاوتی اجتماعی و عمل نکردن به تعهد شهروندی است و مشارکت با امنیت ملی رابطه ای همبسته دارد چرا که حضور در انتخابات از فاصله گذاری میان مردم و حاکمیت جلوگیری کرده و توطئه دشمنان را برای ایجاد شکاف و گُسل میان مردم و حاکمیت از بین می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان، در آستانه ورود به جشن ملی انتخابات

اصفهان، در آستانه ورود به جشن ملی انتخابات