مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 19:152020-02-20سياسي

عوامل رای گیری به پنج محور سخت گذر روستایی تکاب اعزام شدند


محمود زمانی پنج شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اعزام زودهنگام این نیروها به دلیل شرایط جوی منطقه بوده است افزود: در این محورهای روستایی پنج شعبه ثابت و سیار اخذ رای پیش بینی شده که 14 روستا از توابع بخش های مرکزی و تخت سلیمان را تحت پوشش قرار می دهند.

وی بیان کرد: عوامل برگزارکننده انتخابات در این روستاها 75 نفر شامل اعضای هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی و محافظان صندوق ها هستند و با آمادگی کامل هم اینک در روستاهای محل اخذ آرا از جمله محورهای اوریات ، چهارطاق ، آی قلعه سی و بلوز حضور یافته و بدون وقفه و هم زمان با سراسر کشور فرآیند رای گیری را آغاز خواهند کرد.

وی اظهار داشت: این تمهیدات به منظور اعزام به موقع و پیشگیری از تاخیر در روستاهای سخت گذر منطقه که هم اینک درگیر برف و کولاک هستند اتخاذ شد و بیانگر آمادگی کامل ستاد انتخابات تکاب برای حضور پرشور روستاییان در دورترین مناطق تکاب در پای صندوق های اخذ رای است.

فرماندار تکاب ادامه داد: روند تحویل صندوق های اخذ رای امروز در زمان بندی مشخص و تعیین شده در اختیار نمایندگان فرماندار قرار گرفت و هم اینک این شهرستان آماده برگزاری سالم و پرشور انتخابات در مناطق شهری و روستایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل رای گیری به پنج محور سخت گذر روستایی تکاب اعزام شدند

عوامل رای گیری به پنج محور سخت گذر روستایی تکاب اعزام شدند