مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 18:452020-02-20سياسي

کاشان، فریدن ، گلپایگان و خوانسار در تب و تاب انتخابی آگاهانه


مردم استان اصفهان نیز در حال جمع بندی برای انتخاب کاندیداهای مورد نظر خود برای انتخاب نامزد اصلح هستند تا آن ها را روانه مجلس کنند؛ در این میان مردمان شهرستان های فریدن، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در حالی آخرین ساعات روز اول اسفند سپری می شود که از ابتدای صبح دوم اسفندماه رقابت فشرده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور آغاز خواهد شد و فرآیند رأی گیری از ساعت 8 صبح آغاز خواهد شد.

مردم استان اصفهان نیز در حال جمع بندی برای انتخاب کاندیداهای مورد نظر خود برای انتخاب نامزد اصلح هستند تا آن ها را روانه مجلس کنند؛ در این میان مردمان شهرستان های فریدن، کاشان و گلپایگان نیز خود را آماده حضور در این رقابت می کنند.

کاشان، دیار کریمان آماده حضور حماسی در انتخابات  کاشان، بعد از اصفهان دومین شهر بزرگ و پرجمعیت استان اصفهان است، این شهر تاریخی که در شمال استان اصفهان واقع شده دارای جاذبه های تاریخی و طبیعی متفاوتی است و چهره های بزرگ و ادبا و دانشمندان زیادی را در طول تاریخ به خود دیده است.

اینک مردم کاشان نیز دوشادوش سایر مردم در کشور خود را مهیای حضور در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشان، فریدن ، گلپایگان و خوانسار در تب و تاب انتخابی آگاهانه

کاشان، فریدن ، گلپایگان و خوانسار در تب و تاب انتخابی آگاهانه