مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 18:152020-02-20سياسي

احتمال حذف چهار صفر از پول ملی تا پایان دولت روحانی


«تلاش ما این است که در ماه های باقیمانده از مجلس لایحه در صحن مطرح شود اما در صورت نبود زمان نیز لایحه طبق زمان بندی در مجلس بعدی مطرح خواهد شد.

- تلاش ما این است که در ماه های باقیمانده از مجلس لایحه در صحن مطرح شود اما در صورت نبود زمان نیز لایحه طبق زمان بندی در مجلس بعدی مطرح خواهد شد.

فارغ از وضعیت مجلس، در صورت تصویب نهایی، قطعا امکان اجرای این برنامه در دولت دوازدهم وجود خواهد داشت.

زمان بندی در نظر گرفته شده برای حذف صفر، دو سال است و می توان انتظار داشت تا پیش از پایان دولت فرآیند اجرای آن کلید بخورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد نوشت: روز گذشته اعلام شد که پس از چند ماه بررسی و گمانه زنی، سرانجام نخستین چراغ سبز برای حذف چهار صفر از پول ملی از مجلس گرفته شده است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، کمیسیون اقتصادی مجلس که مسئولیت بررسی ابعاد این طرح را بر عهده داشته در بهمن ماه امسال به جمع بندی رسیده و با موافقت اکثریت اعضای این کمیسیون، حذف صفر از پول ملی ایران وارد مرحله ای جدید خواهد شد.

در گام بعدی مصوبه کمیسیون به صحن علنی مجلس خواهد رفت و در صورت تصویب، قانون وضع شده از سوی مجلس برای اجرا به دولت ابلاغ خواهد شد؛ موضوعی که الیاس حضرتی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی آن را تایید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال حذف چهار صفر از پول ملی تا پایان دولت روحانی

احتمال حذف چهار صفر از پول ملی تا پایان دولت روحانی