مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 18:002020-02-20سياسي

اقتدار ملی ایرانیان با حضور در انتخابات معنا می شود


اگر به دور از جناح بازی و باندگرایی فردی را انتخاب کرده و به خانه ملت بفرستیم، به تصمیم گیری کلان در مسیر صحیح و حل مشکلات استان کمک کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در شیراز، مجید چیز فهم، رییس انجمن خوشنویسان شیراز با تاکید بر لزوم حضور پرشور در انتخابات، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات سبب تشکیل مجلس قوی و قدرتمندی می شود چرا که مردم امروزه به بلوغ فکری رسیدند و می توانند با بصیرت کاندیدای موردنظر خود را انتخاب کنند.

وی افزود: چه یک نفر کمتر چه یک نفر بیشتر، انتخابات برگزار خواهد شد و افرادی نیز به عنوان نماینده به مجلس راه خواهد یافت، بنابراین چه بهتر که با حضور فرد اصلاح و کارآمد را به مجلس بفرستیم.

چیزفهم با اشاره به برخی از تبلیغات نادرست، تاکید کرد: اگر به دور از جناح بازی و باندگرایی فردی را انتخاب کرده و راهی خانه ملت شوند، به تصمیم گیری کلان در مسیر صحیح و حل مشکلات استان کمک کرده ایم.

رییس انجمن خوشنویسان شیراز متذکر شد: مردم شیراز امروز باید بتوانند به دور از تبلیغات دروغین و حاشیه ای فردی تاثیرگذار را به عنوان نماینده وارد مجلس کنند، فردی که بتوانند برای استان مفید و تاثیرگذار باشد.

وی عنوان کرد: باید فردی که به عنوان نماینده انتخاب می شود خیرخواه و دلسوز مردم باشد وگرنه به خود، مردم و جامعه خیانت کرده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار ملی ایرانیان با حضور در انتخابات معنا می شود

اقتدار ملی ایرانیان با حضور در انتخابات معنا می شود