مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 17:402020-02-20سياسي

مردم همدلی و همزبانی را در دوم اسفند به دنیا ثابت خواهند کرد


مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مردم همدلی و همزبانی را در دوم اسفند به دنیا ثابت خواهند کرد.

- حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهارکرد: باردیگر ملت سرفراز ایران اسلامی در دوم اسفند حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

وی افزود: امام خمینی (ره) معمار بزرگ انقلاب اسلامی مردم را صاحبان اصلی نظام دانسته و مشارکت آنها را ضامن تداوم انقلاب و همچنین همبستگی میان مردم را عامل اصلی خنثی کردن توطئه های دشمنان در داخل و خارج بیان کرده است.

ولی نژاد گفت: امام بزرگوار (ره) بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید و بر این اعتقاد بودند که میزان رای مردم بعد از انقلاب نباید در مقایسه با قبل از انقلاب از سطح کمتری برخوردار باشد چرا که تبلیغات دشمنان در خارج از کشور و شکست خوردگان سیاسی در داخل، آن را بهانه ای برای ناکارآمدی و مایوس شدن مردم از انقلاب و نظام دانسته و از آن بهره برداری های مغرضانه سیاسی می کنند.

وی با اشاره به نگاه دشمنان قسم خورده و استکبار جهانی به رهبری آمریکا بیان کرد: آنها مدت ها است در تلاش هستند تا حضور مردم را کمرنگ، اعتماد بین مردم و نظام را کاهش، دل سردی در انتخابات را حاکم و با این سرمایه گزاری خویش آزموده را بار دیگر بیازمایند ولی امروز مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم همدلی و همزبانی را در دوم اسفند به دنیا ثابت خواهند کرد

مردم همدلی و همزبانی را در دوم اسفند به دنیا ثابت خواهند کرد