مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اسفند 1398 ساعت 16:552020-02-20بين الملل

ارتش یمن بزودی سامانه های پدافند هوایی رونمایی می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ یحیی السریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که بزودی از قدرت مدرن و پیشرفته پدافند هوایی این نیروها که موفق به سرنگونی هواپیماها و پهپادهای دشمن شده است، - سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که طی روزهای آینده از پدافند جدید هوایی خود که موفق به سرنگونی جنگنده ها و پهپادهای متجاوز دشمن سعودی می شود، رونمایی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ یحیی السریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که بزودی از قدرت مدرن و پیشرفته پدافند هوایی این نیروها که موفق به سرنگونی هواپیماها و پهپادهای دشمن شده است، رونمایی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری المسیره، السریع گفت: طی روزهای آینده نیروهای مسلح یمن از تعدادی از سیستم های دفاع هوایی که اخیراً وارد خدمت شده اند یا طی روزهای آینده وارد خدمت می شوند، رونمایی می کنند .

این مقام نظامی یمن تصریح کرد: سیستم های پدافند هوایی یمن با فناوری مدرن و پیشرفته متمایز شده اند و تجربیات موفقی در سرنگون کردن تعداد زیادی هواپیمای جنگنده و هواپیماهای جنگی داشته اند که همه این ها به لطف خدا و قدرت او بوده است .

سخنگوی نیروهای مسلح یمن جمعه شب اعلام کرد که یک فروند جنگنده تورنادو ائتلاف سعودی جمعه شب در استان الجوف واقع در شمال یمن با موشک نیروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش یمن بزودی سامانه های پدافند هوایی رونمایی می کند

ارتش یمن بزودی سامانه های پدافند هوایی رونمایی می کند